Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Sandie - 5 maj 2010 18:15

Läääänge sen!! Nej jag har inte gått å dött. Men man börjar ju undra.

Ja, nu är jag ju fru Jildefalk =D och jag å Björn har äntligen blivit gudföräldrar till Michaela *kärlek*. Anna och Stefan har gift sig åxå...♥ Mycket har hänt...

Men renoveringen tar aldrig slut *puh* Vi har bestämt oss för att ta en liten paus ifrån allt, fortsätta efter stambytet som sker vid årsskiftet. Kräver mycket tid och pengar att renovera så vi kan behöva ta det lite lugnt ett tag.

Ingen bulle i ugnen än heller. Suck. Va fan. I juli är det 2 år sen vi började försöka.... *missnöjd* Men mycke sex blir det iallafall, tjohoo!

Ska försöka blogga här en gång i veckan iaf. Minst. Och sammanfatta vad som hänt under veckan. Här kommer lite bilder på lite smått å gott som hänt...

Kraaam!!



                    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen! Här e en blogg me totalt noll värde för er som inte känner mej. Och till er som faktiskt känner mej - jag behöver inte förklara att jag ÄR störd va?

Tick Tack Tick Tack....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards