Alla inlägg under augusti 2009

Av Sandie - 23 augusti 2009 17:23

Japp, nu e vi i full gång. Lill-hallen blir ROOOSAAAA!! Mitt egna lilla projekt. Mitt happyplace! I like the cookie! Sprayade en stor fotoram och 10 galgar i silverfärg idag som ska pryda den rosa hallen. Målade ett lager rosa igår, lager nr två ska snart på. Foton kommer snart...

Har även fnulat hit å dit på nästa tatuering. Blir en text-tatuering. Den kommer bli grym! Den ska hamna på insidan av vänstra underarmen =P


Kan inte fatta att jag ska börja jobba imorrn *ångest*. De här fyra veckorna har varit så himla sköna! Har aldrig nånsin haft 4 veckor semester på raken förut. Vilken skillnad! Har varit välbehövligt å ha alla veckor på rad, känner mej betydligt mer utvilad. Tills jag kommer till jobbet imorrn och har jobbat en timme, förmodligen.


Ne, nu ere dags för en vända me penseln! Pöss!

Av Sandie - 18 augusti 2009 00:00

Idag har vi börjat riva tapeterna i vardagsrummet. Så jäkla trist, vill bara att allt ska va klart. Nu.

Va över till Perra på en snabb fika vid 21 tiden, fick äntligen träffa lilla Skräp! Lilla sötaste kissen! Han somnade i min famn =D *kärlek*

Perra å jag ska traditionsenligt gå på Marilyn Manson´s konsert i november. Snubben håller inte samma klass som för 13 år sen, men det är trots allt Marilyn. Vackra Marilyn.

Just nu sitter jag i vårt provisoriska vardagsrum och skriver. Vi har lyckats klämma in soffan, tv med tvbänk, soffbord, datorn å skrivbord och kaninen med bur i det tredje rummet som ska bli barnrum så småningom. Lyssnar på Björns och min låt "Utan dina andetag" med Kent. Låten får mej nästan att gråta varje gång jag hör den... så himla fin... Björn ligger å sover i soffan och Rambo (kaninen) sitter å glor på mej ifrån buren. Det är världen coolaste kanin by the way *älska*.

Såg förresten Ice Age 3 tidigare. Va en liten scen som fick mej att skratta på mej, det kom nästan lite kiss i byxan.

Börjar bli dags för sängen... God natt på er!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen! Här e en blogg me totalt noll värde för er som inte känner mej. Och till er som faktiskt känner mej - jag behöver inte förklara att jag ÄR störd va?

Tick Tack Tick Tack....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards