Alla inlägg den 17 september 2009

Av Sandie - 17 september 2009 19:42

Här e resultatet av allt knep å knåp ;)

Ville bara lägga upp en bild på inbjudningskorten =P

Har även gjort en tavla med dikten som vigselförrättaren kommer läsa upp, och ett litet kollage med texten på våran låt som vi kommer spela upp under ceremonin. Tänkte att det kunde va kul att ha det stående framme nånstans på både bröllopsdagen och bröllopsfesten. Ser ni hur allt matchar *blink blink*

                                                

Av Sandie - 17 september 2009 19:25

Hämtade ut mitt nya leg för ett tag sen.... say no more...

Nog med att man kan bli jävligt ful på kort, men detta tar ju priset. Det ser ju inte ens ut som jag!

Dessutom ska jag gå runt å behöva visa upp det i fem års tid. Jag kommer vara 32 nästa gång!

Förnedringen är total....

Björns första kommentar när jag gapskrattandes visade upp det för honom första gången: "Oj..."

Och han om nån brukar va rätt bra på små vita lögner då situationer som denna kräver det, men inte ens han kunde komma på nåt snällt å säga. Så pass illa ere. En positiv grej e väl att jag bara behöver titta på mitt leg varje gång jag e på dåligt humör så börjar jag skratta istället...! Och här e det, enjoy! :

  

id

Av Sandie - 17 september 2009 19:09

Wohoo jag har äntligen fått tag på min älskade ring igen! Eller ja, inte samma. Likadan =P

Den förra försvann spårlöst för ganska länge sen nu och sen dess har jag jagat den i butik efter butik, och för ett par veckor sen så hittade jag den! Den allra sista de hade kvar - och d va min storlek! D va meningen helt enkelt =D

Min fina ring... my precious... =P


rosringen

  

Presentation


Hej och välkommen! Här e en blogg me totalt noll värde för er som inte känner mej. Och till er som faktiskt känner mej - jag behöver inte förklara att jag ÄR störd va?

Tick Tack Tick Tack....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards