Alla inlägg den 26 november 2009

Av Sandie - 26 november 2009 16:20

Ja, vi skulle ju hämta ut ringarna igår. Och vad får vi veta? Näe dom har inte kommit än, dom kommer imorgon (idag). Mäh! Ringer man inte å berättar d för kunden då?? Blev jättebesviken. Vet att d bara e en dag extra, men man hade ju sett fram emot den dan så himla mycke. Har dom inte kommit idag blir jag tokig!


Beställde lite gardiner, gardinstång å duk på nätet idag. Vill ju ha d fint till den 20 dec ;) Men sen får jag veta att gardinerna levereras i början av jan! Va fan! Dåligt! Jag kollade lagerstatus innan jag beställde och där stod d att d skulle finnas inne. Hm, himla smidigt me gardinstång utan gardiner.


Man kan ju bli hysterisk för mindre. Snart kommer jag förvandlas till en riktig bridezilla...


Hoppas att jag blir frisk snart åxå. Gynnar inte mitt ego att ligga hemma å snora. Känner mej nästan lika snygg som Gollum. Och d gynnar inte plånboken heller. Eeek.

I söndags hade jag tre kära vänner här på besök. Vi hade ett Stolthet och fördom - maraton. Serien är i sex delar med totalt 5 h 27 min speltid. I like the cookie! Vi satt å åt ost å kex, chips å grönsaker med dip, drack vin och glögg och knaprade pepparkakor. Och trånade efter Mr Darcy så klart. himla mysigt!


Snart kommer Björn hem *mys* Sen får vi väl se om ringarna kommit idag... Puss!



Presentation


Hej och välkommen! Här e en blogg me totalt noll värde för er som inte känner mej. Och till er som faktiskt känner mej - jag behöver inte förklara att jag ÄR störd va?

Tick Tack Tick Tack....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards